Wij kunnen je helpen als je vastzit

Het kan zo zijn dat als je ergens vast zit, je niet de eerste bent met deze uitdaging. Hier zijn een paar antwoorden op de meest gestelde vragen.

1. Wat gebeurt er nadat ik betaal?

Als je hebt betaalt kan je je ontwerp uploaden voor controle en acceptatie. Als je niet tevreden bent met de proefdruk kunnen we er samen aan werken om het te verbeteren. Voor het geval je nog steeds niet tevreden bent geven wij de garantie op een volledige terugbetaling als je bestelling geannuleerd wordt voordat het ontwerp goed gekeurd wordt.

2. Is de kwaliteit van mijn bestand hoog genoeg?

Geen zorgen, wij controleren dat allemaal voor je! Van resolutie tot kleur profiel, wij controleren het automatisch van boven tot onder. Als je niet zeker bent van bepaalde technische druktermen, zullen onze HelloAcademy video’s je snel op weg helpen.

3. Zie ik een proefdruk van mijn bestelling voordat het naar de druk gaat?

Je zal altijd een proefdruk zien die je moet goedkeuren voordat het naar de druk gaat. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst controleren en keuren wij het goed. Voor lastigere ontwerpen hebben wij een team van goed getrainde designers die het zullen verwerken en een digitale proef naar je zullen sturen voor goedkeuring.

Nog vragen?

Geen probleem! – er zijn een paar verschillende manieren om contact met ons op te nemen, afhankelijk van wat het makkelijkst voor je is. Chat online met ons, of stuur ons een bericht via WhatsApp.